Wdrożenia Apilo już od 1890 zł! Zaufaj profesjonalistom i wykorzystaj potencjał automatyzacji - sprawdź korzyści.

Zarządzanie e-sprzedażą, a korzystanie z platformy menadzer Allegro

Praca, opieka nad dziećmi, sprzątanie, pranie. To tylko niektóre z codziennych obowiązków, takich, które wypełniają dni. Często w ich natłoku pojawia się tak zwany niedoczas, a wolnych chwil wystarcza jedynie na szybkie i krótkie wizyty w supermarketach po zakup produktów żywnościowych, czyszczących i kosmetycznych (dostępnych w tym miejscu).

W takich sytuacjach bardzo dużym udogodnieniem jest możliwość zaopatrzenia się w potrzebne artykuły w sklepach internetowych, w których, co warto nadmienić, możliwe jest znalezienie towarów w niskich cenach. Czasem pojawia się także opcja darmowej przesyłki czy kodów rabatowych (nierzadko udostępnianych przez sklepy za zapisanie się do newslettera lub podawanych w specjalnych akcjach promocyjnych).

Allegro – dla sprzedawcy, dla klienta, dla wszystkich

Allegro to portal, który od wielu lat cieszy się popularnością wśród dużej grupy osób – klientów, którzy podjęli decyzję o zakupieniu różnego rodzaju artykułów lub usług.

To jednak nie wszystko – portal skupia także bardzo dużą liczbę e-sprzedawców pragnących zwiększyć świadomość o istnieniu swojej firmy i zmienić sytuację finansową (na lepszą).

Z pewnością w takiej sytuacji pomocny okaże się menedzer Allegro, system wsparcia pracowników e-sprzedaży. Dzięki niemu możliwe jest bardziej sprawne zarządzanie pracą oraz kontem Allegro.

Jakie udogodnienia są możliwe dzięki managerowi Allegro?

  • tworzenie aukcji,
  • automatyzacja i informatyzacja procesów realizacji i kompletowania zamówienia,
  • pomoc w kontaktach z klientami,
  • skupienie informacji w jednym miejscu, dzięki czemu są one łatwe do odnalezienia gdy zachodzi taka potrzeba.

Ważne! ErpBox+Allegro to platformy doskonale uzupełniające się. Warto wykorzystać różne opcje, przeprowadzić synchronizację, zintegrować e-sklep, skorzystać z menadzera Allegro, przeprowadzić niezbędne testy. Jest to możliwe dzięki okresowi testowemu czyli dniach próby (21 dni to z pewnością odpowiednia ilość).

Automatyzacja sposobem na wzrost standardów obsługi klienta?

Aby zapewnić klientom wysoki standard obsługi należy postawić na ciągłe doskonalenie zawodowe. Inwestycja w pracowników zawsze się opłaca. Przejawia się między innymi w wyszukiwaniu ofert i uczęszczaniu na kursy, szkolenia, a także wyjazdy szkoleniowo – integracyjne, a także – informatyzacji pracy firmy.