Zadania automatyczne, czyli jak usprawnić obsługę klienta

Obsługa klienta, szczególnie internetowego, składa się z wielu różnych etapów. Jest to między innymi wystawienie faktury / paragonu, zmiana statusów zamówień czy odpowiedź na e-mail. Z roku na rok powstaje coraz więcej rozwiązań, których celem jest automatyzacja oraz mechanizacja pewnych procesów. Tak jest również ze sprzedażą internetową. ErpBox to system, który oferuje wykonywanie zadań automatycznych za Ciebie. Chcesz wiedzieć więcej na jego temat? Zapoznaj się z poniższym artykułem! 

Usprawnienie obsługi klienta

Praca nad mechanizacją procesu sprzedaży i zadaniami automatycznymi trwała dłuższy czas. W tym momencie, klienci mają dostęp do platformy, która stale będzie poszerzana o kolejne moduły automatyzacyjne. Dlatego warto skorzystać z tego rozwiązania już dziś.

Dlaczego zatem warto skorzystać z zadań automatycznych ErpBox?

Zadania automatyczne obejmują między innymi:

  • wysyłka e-maili – moduł pozwala na automatyczną odpowiedź na e-maile. Z łatwością ustalisz warunki, które należy spełnić, by konkretny e-mail został wysłany,
  • wystawianie faktur – faktury błyskawicznie wystawiają się same bez Twojej pomocy.
  • zmiana statusów zamówień – ręczna zmiana statusów zamówienia? Zapomnij o tym! Teraz zadania automatyczne są wykonywane za Ciebie.
  • dodawanie tagów do zamówienia.

Funkcji tych będzie przybywało, jednak już teraz możesz skorzystać z zadań automatycznych proponowanych przez ErpBox.

Podsumowanie

ErpBox to system obsługi sprzedaży, który wprowadził nowe moduły mające na celu jak największą automatyzację tego procesu. Przede wszystkim wpływa to korzystnie na wydajność pracy Twoich pracowników, ale również oszczędność czasu oraz… pieniędzy. Pamiętaj, że system ErpBox możesz wypróbować kompletnie za darmo przez okres 21 dni.