Wdrożenia Apilo już od 1890 zł! Zaufaj profesjonalistom i wykorzystaj potencjał automatyzacji - sprawdź korzyści.

Rejestracja konta Amazon PL – co i jak?

Chociaż Amazon to platforma sprzedażowa, która zapewnia wiele możliwości, to najpierw trzeba przebrnąć przez proces rejestracji konta. Nie jest to nic trudnego, jednak nie można ukrywać, że przejście pełnego procesu weryfikacji na Amazon może okazać się nieco skomplikowane. Warto zatem przybliżyć to, jak wygląda rejestracja konta Amazon PL krok po kroku!

Letter of authorisation – co to takiego?

Rejestracja konta Amazon PL dla firm wiąże się z koniecznością wyznaczenia fizycznej osoby, które będzie odpowiedzialna za jego obsługę. Wymagane jest podanie danych osobowych takiej osoby, potwierdzając je za pośrednictwem skanu dokumentu (dowodu osobistego lub paszportu), który przesyła się do portalu Amazon. Warto zaznaczyć, że koniecznie musi być to skan dokumentu – wykonanie zdjęcia lub zrzutu ekranu najprawdopodobniej poskutkuje odrzuceniem. Dokładna specyfikacja technicznych parametrów przesyłanego pliku, takich jak choćby zalecana rozdzielczość, znajduje się wśród informacji zamieszczonych na samym portalu, dlatego powinno się z nimi dokładniej zaznajomić. Wspomniany Letter of authorisation to oświadczenie wydawane dla opiekuna konta poprzez firmę, na której konto odbywa się rejestracja. Dokument ten ma na celu upoważnienie do zarządzania kontem firmy na portalu Amazon.

Rejestracja konta Amazon PL – i co zrobić dalej?

Jak wiadomo, utworzenie konta i potwierdzenie danych osobowych to dopiero początek, a każda osoba, która ma zamiar włączyć usługi firmy Amazon do swojej aktywności zawodowej, powinna odpowiednio się do tego zadania przygotować. Samodzielna obsługa konta Amazon może szybko stać się problematyczna z uwagi na duży natłok ofert i związanych z nimi formalności, co staje się jeszcze większym problemem w przypadku prowadzenia równoległej działalności na innych platformach. Większość sprzedawców internetowych wraz z rozwojem swojego sklepu natrafia się na coraz więcej problemów, które rozwiązane mogą zostać jedynie przez rozszerzenie swojej kadry, lub skorzystanie z nowoczesnych, dopasowanych do ich potrzeb narzędzi.

Oczywistym wyborem wydaje się tu ErpBox – dynamicznie rozwijany system, który dostosowany jest do potrzeb internetowego sprzedawcy. Integracja Amazon ErpBox wyróżnia się szerokim zakresem możliwości, w który wliczyć można między innymi:

  • automatyzację wielu procesów podczas sprzedaży,
  • szybką i niezawodną aktualizację danych, w tym stanów magazynowych,
  • integracje wielu popularnych platform sprzedażowych,
  • bezpieczeństwo działania i wygodną obsługę,
  • manager Amazon, Allegro, eBay i wiele więcej!

System ten można przetestować osobiście, korzystając z darmowego okresu próbnego.

Amazon PL – rejestracja konta. Dowiedz się więcej o najpopularniejszym marketplace na świecie

Amazon to jeden z najpopularniejszych serwisów sprzedażowych na całym świecie. Swoją dominację rozpoczął w 1997 roku. I po kilkunastu latach znalazł się również w Polsce stając się niemałym konkurentem dla rodzimego Allegro. Amazon miał zdecydowanie łatwiej wchodząc na polski rynek, ponieważ wyrobił sobie już markę na skalę światową. W związku z tym wielu użytkowników oraz sprzedawców z całego świata darzyli pełnym zaufaniem tenże portal internetowy.

Obecnie z pewnością znajdą się zarówno zwolennicy, jak i przeciwnicy tego rozwiązania. Jednak ten marketplace warto także wziąć pod uwagę, choćby ze względu na dywersyfikację kanałów sprzedaży i możliwość dotarcia do zupełnie nowych klientów. Dowiedz się więcej o portalu Amazon PL. Rejestracja konta, Moje konto Amazon to rzeczy, o których musisz wiedzieć więcej!

Amazon PL – rejestracja konta

Zastanawiasz się jak zarejestrować swoje konto na portalu Amazon PL? Rejestracja konta jest bardzo prosta! To naprawdę nic skomplikowanego. Przede wszystkim na samym początku kariery na tym portalu staniesz przed wyborem:

  • konto profesjonalne
  • konto indywidualne.

Te dwa typy różnią się od siebie. W planie indywidualnym koszt sprzedania każdego produktu to 4 zł netto ten plan przyda się szczególnie osobom które sprzedają poniżej 40 produktów miesięcznych z kolei profesjonalny plan kosztuje 165,91 zł netto miesięcznie. zyskujesz również dostęp do zaawansowanych narzędzi sprzedażowych a także do rozbudowanych statystyk.

Zwróć również uwagę, że oprócz kosztu planu sprzedażowego, należy także doliczyć prowizję, która różni się w zależności od kategorii w którym wystawiasz swój produkt.

Amazon PL – rejestracja konta krok po kroku

1.Podstawowe informacje

  • nazwa użytkownika
  • adres e-mail firmowy
  • hasło

2.Wymagane dane

  • nazwa firmy zarejestrowanej,
  • typ firmy, czyli czy jest to jednoosobowa działalność a także jakiego rodzaju to spółka
  • dane rejestracyjne firmy,
  • numer NIP lub KRS

3.Dane do kontaktu z przedstawicielem firmy

  • numer telefonu
  • adres zamieszkania
  • typ i numer dokumentu tożsamości
  • kraj i data urodzenia
  • obywatelstwo

4.Weryfikacja numeru telefonu

5.Wybór metody płatności

  • numer aktywnej karty kredytowej
  • dane rachunku bankowego
  • załącz dokumenty które Wymagane są w celu weryfikacji
  • skan dokumentu tożsamości
  • wyciąg bankowy lub w karty
  • skan dokumenty uwierzytelniającego firmę

6.Nadaj nazwę swojemu sklepowi która będzie widoczna dla użytkowników Amazon

7.Załącz brakujące dokumenty

Gotowe! Możesz już rozpoczynać swoją sprzedaż i dodawać nowe produkty.

Moje konto Amazon

Moje konto Amazon to miejsce, w którym możesz dodawać, a także usuwać swoje konta. Oprócz tego, dzięki temu rozwiązaniu możesz przełączać się pomiędzy nimi.

Jest to rozwiązanie dostępne na urządzenia mobilne, jak i komputery.

Konto Amazon logowanie

Konto Amazon logowanie dostępne jest pod podanym adresem strony internetowej. Kliknij tamże, by zalogować się do swojego konta.

Jak rozwinąć sprzedaż na Amazon?

Dodałeś już swoje pierwsze produkty wykupiłeś plan sprzedaży a Teraz pewnie zastanawiasz się jak rozwinąć swoją sprzedaż na portalu Amazon. Oczywistym jest że konkurencja jest duża dlatego też pamiętaj o kilku istotnych elementach:

  • konkurencyjne ceny
  • promuj produkty
  • na bieżąco realizuj swoje zamówienia a także oferuje szybką wysyłkę
  • stwórz kompletne strony produktów
  • wyciągaj wnioski Dzięki statystyką dostępnym na portalu.

Apilo – niezbędny do prowadzenia sprzedaży internetowej na najwyższym poziomie

Kiedy już twoja sprzedaż będzie na tyle rozwinięta że ręczne obsługiwanie zamówień z trudem Skorzystaj z systemu Apilo. To nowoczesny system do zarządzania sprzedażą wielokanałowa dzięki której zautomatyzujesz niektóre procesy w twojej firmie. W jednym miejscu możesz zintegrować swoje różne kanały sprzedażowe między innymi własny sklep internetowy, Allegro, eBay czy Empik.

Zobacz wszystkie integracje

Największa korzyść to przede wszystkim oszczędność. Zarówno czasu jaki pieniędzy, ponieważ dzięki systemowi Apilo 10 razy szybciej zrealizujesz swoje zamówienia. Oprócz tego przeprowadzone badania wykazały jasno, że użytkownicy systemu Apilo popełniają w codziennej pracy aż 80% mniej błędów związanych z realizacją zamówień.

Ten program do zarządzania sprzedażą internetowym pozwoli Ci na:

  • Szybkie wystawianie ofert na różnych kanałach sprzedażowych
  • Obsługę automatyczną zamówień
  • Generowanie etykiet masowo
  • Zaoszczędzenie czasu który przeznaczysz na rozwój swojej firmy.

Oprócz tego system dostępny jest w trzech wersjach językowych.

Podsumowanie

Rejestracja konta w polskiej wersji marketplace’u o nazwie Amazon jest bardzo prosta. Wystarczy, że będziesz postępował według naszych wskazówek, które zostały zamieszczone powyżej. Dokładna instrukcja pozwoli ci na uniknięcie błędów, ale również wybór odpowiedniego planu sprzedażowego dostosowanego do Twojej firmy. Jednak należy również zadbać o odpowiednie rozwinięcie tego kanału sprzedażowego poprzez wystawianie ofert, szybkość realizacji zamówień, a także oferowanie produktów konkurencyjnych cenach.

Kiedy już twoja sprzedaż się rozwinie skorzystaj z systemu Apilo, dzięki któremu zautomatyzujesz wiele procesów sprzedażowych w twojej firmie. Oszczędność czasu pozwoli ci na zajęcie się innymi istotnymi rzeczami. Być może ten czas poświęcisz na szukanie nowych produktów, dostawców lub wystawianie zupełnie nowych ofert.