Potrzebny nowy kanał sprzedaży? Amazon to opcja dla małych i dużych przedsiębiorców

Ciągły rozwój sklepów internetowych i zwiększanie kanałów sprzedaży jest podstawowym elementem rozwoju większości przedsiębiorstw opartych o e-commerce. Pozwala to na zwiększenie dotychczasowych dochodów i dotarcie do szerszego grona odbiorców, które miałoby utrudniony dostęp do tradycyjnego odnalezienia firmy w sieci. Niektórzy właściciele firm bardzo szybko skorzystali z nowych możliwości w postaci zewnętrznych platform sprzedażowych i aukcyjnych, dzięki czemu doskonale wiedzą jak sprzedawać na Amazonie. 

Nowe możliwości na rozwój firmy

Nie każdy wie jak wykorzystać potencjał serwisów aukcyjnych i jak sprzedawać na Amazonie. Warto na samym wstępie zaznaczyć, że Amazon to w Polsce stosunkowo nowa opcja, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród właścicieli sklepów internetowych, jak i konsumentów korzystających z usług platformy. Amerykański gigant e-commerce zdobył uznanie na całym świecie i od lat podbija rynek w postaci niedoścignionego lidera.

Szukając nowych rozwiązań warto wdrożyć usługi Amazon do swojego sklepu internetowego i zintegrować ich działania. Ponadto zlokalizowane w na terenie kraju magazyny umożliwiają naprawdę szybką wysyłkę towaru, co oznacza, że niektórzy klienci na kupione produkty nie czekają dłużej niż 24 godziny.

Jak sprzedawać na Amazonie – co musisz wiedzieć chcąc z serwisu:

  • Buduj wizerunek własnej marki
  • Określaj jednolite zasady zmiany cen
  • Sprzedawaj na całą Europę
  • Wypróbuj sprzedaż na pozostałe części świata
  • Zwiększ swoją wydajność poprzez korzystanie z aplikacji mobilnej
  • Zarejestruj się, jako podatnik VAT
  • Wprowadź na każdy towar lub usługę stawkę VAT wynoszącą minimum 15%
  • Pamiętaj, że standardowa stawka VAT dla Polski wynosi 23%
  • Składaj cyklicznie deklaracje VAT za wskazany okres

Warto zaznaczyć, że serwis Amazon ma możliwość magazynowania twojego towaru. Dlatego wysyłaj swoje produkty bezpośrednio do hurtowni, która przejmie za ciebie niemal całą obsługę klienta. Po twojej stronie pozostanie powiadomienie magazynu o konieczności nadania przesyłki pod wskazany adres, co też możesz zautomatyzować.

Integracja e-sklepu z serwisem aukcyjnym

Szukając rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów sprzedażowych, warto wykorzystać narzędzie ErpBox, które pozwala zintegrować pracę sklepu internetowego z serwisem aukcyjnym. Ponadto ErpBox przejmuje większość zadań i wykonuje je automatycznie, zarządzając zamówieniami i relacjami z klientem.

Zobacz również:

  1. Jest oficjalne potwierdzenie – trwają prace nad uruchomieniem polskiej wersji sklepu Amazon!
  2. Jak sprzedawać na Amazon i poszerzyć działalność swojego sklepu internetowego
  3. Sprzedaż na Amazon – wdrożenie nowych możliwości do biznesu internetowego
  4. Amazon Inpost – wykorzystaj potencjał jaki drzemie w tej integracji