Wdrożenia Apilo już od 1890 zł! Zaufaj profesjonalistom i wykorzystaj potencjał automatyzacji - sprawdź korzyści.

Popularność serwisów sprzedażowych, czyli jak sprzedawać na Amazon?

Trudno sobie wyobrazić życie bez zakupów. Są one czymś odprężającym, miłym, dającym satysfakcję, sprawiającym przyjemność. Nie zawsze jednak jest na nie czas, zdarzają się sytuacje, w których podjęcie decyzji okazuje się trudne, czasochłonne.

Zakupy internetowe to rozwiązanie dla tych, którzy nad kupnem najdrobniejszej rzeczy muszą się zastanowić oraz w momencie kiedy zaistnieje potrzeba dostarczenia produktów ciężkich (mebli, wyposażenia mieszkania i ogrodu, sprzętów AGD czy pokarmu i artykułów dla zwierząt). Zakupy przez internet to oszczędność.

E-sklepy i platformy aukcyjne od lat cieszą się niesłabnącą popularnością, dzięki nim szybko i sprawnie można wykonać zakupy lub sprzedać coś, co okazuje się nieprzydatne, nietrafione. Dzisiejszy tekst odpowie na pytanie: jak sprzedawać na Amazon oraz co ma wpływ na popularność sklepu.

Jak sprzedawać na Amazon?

Jednym z najbardziej znanych portali jest Amazon. Jest to serwis założony przez Jeffa Bezosa w 1994 roku. To platforma przynosząca zyski zarówno e-sprzedawcom jak i kupującym.

Co ma wpływ na wzrost popularności e-sklepu?

  • trafienie buy boxa Amazon,
  • kampania Lightning Deal, Amazon Advertsing, Amazon Marketing Services, Reklamy typu PPC,
  • korzystanie z FBA,
  • publikacja kosztów całościowych (cena produktu + przesyłka),
  • szybkie dostarczenie produktu
  • zarejestrowanie marki,
  • wysyłanie newslettera,
  • korzystanie z Headline Search Ads (baneru promującego różne produkty),
  • używanie interesujących grafik, szablonów,
  • stosowanie seo (korzystanie ze słów kluczowych, umiejętne ich używanie, dbanie o dobrą jakość zdjęć, udostępnianie opinii o produkcie i modułu, który pozwoli na zadawanie pytań,
  • współpraca z blogerami.

Zwiększanie przychodów firmy może odbywać się poprzez promowanie posiadanych do sprzedaży produktów.

Integracja ErpBox + Amazon

Dobra wiadomość! Jeśli zostanie podjęta decyzja o skorzystaniu z ErpBox – będzie możliwość synchronizacji programu ze sklepem Amazon. Dla osób, które nie są do końca przekonane do integracji ErpBox przygotował niezwykle ciekawe rozwiązanie – możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego. Trwa on aż 21 dni – w tym czasie można sprawdzić rozliczne specjalistyczne funkcje programu. Jak sprzedawać na Amazon? Z sukcesem, stawiając na integrację z ErpBox!