Witaj w centrum pomocy Apilo
Abonament Apilo – wszystko co musisz wiedzieć o naliczaniu opłat
Spis treści
Opłata za użytkowanie platformy Apilo jest naliczana w oparciu o abonament miesięczny. Typ pakietu dobierany jest w automatyczny sposób na podstawie ilości odebranych zamówień i ilości aktywnych ofert, jakie miały miejsce w minionym miesiącu.
Pamiętaj, że pierwsze 21 dni jest całkowicie za darmo i bez zobowiązań!
Aktywacja konta automatycznie kończy okres testowy i rozpoczyna naliczanie opłat.
Co wpływa na cenę abonamentu?
- ilości zamówień, które wpłynęły do Apilo;
- ilości aktywnych ofert, zsumowanych ze wszystkich podłączonych kanałów sprzedaży (brany jest pod uwagę dzień miesiąca, w którym liczba ofert była największa);
- ilość użytkowników;
- ilość miejsca na dane.
- usługi dodatkowe (przyspieszone aktualizacje, dodatkowe integracje z hurtowniami, dodatkowe podłączenia indywidualne itd.)
Czy po okresie testowym muszę przedłużać ważność konta?
Aby po zakończeniu okresu testowego nadal korzystać z Apilo, wśród powiadomień na pulpicie znajdź przycisk [Aktywuj konto]. Przycisk włącza naliczanie opłat zgodnie z cennikiem.
Podczas aktywacji musisz podać dane rozliczeniowe firmy lub dane osoby fizycznej.
Jeśli aktywujesz konto wcześniej, Twój okres testowy zostanie zakończony, a opłaty zaczną być naliczane.
Czy muszę zgłosić zamknięcie konta, aby system nie naliczał opłat?
Jeśli do momentu zakończenia okresu testowego nie aktywujesz konta – opłaty nie zostaną naliczone, a konto zostanie zablokowane. Możesz je aktywować jeszcze przez jakiś czas. Usuniemy je wraz z wszystkimi danymi do 30 dni od momentu blokady.
Jeśli okres testowy nie został wykorzystany np. z uwagi na brak czasu, w dowolnym momencie możesz powrócić do testowania Apilo – w tym celu zgłoś do BOK zlecenie wznowienia okresu testowego.
Jeśli nie chcesz dłużej korzystać z platformy, pamiętaj, aby zgłosić zamknięcie konta w zakładce Administracja -> Moje rozliczenia za pomocą przycisku [ Zamknij konto ]. Upewnij się, że w ciągu kilku dni otrzymałeś potwierdzenie zlecenia. Konto zostanie zamknięte zgodnie z regulaminem na koniec okresu rozliczeniowego z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
Kiedy otrzymam fakturę i gdzie ją znajdę?
Faktura jest wystawiana w pierwszej połowie każdego miesiąca (za miesiąc poprzedni) i będzie dostępna do pobrania w zakładce Administracja > Moje rozliczenia. Dla przykładu: jeśli Twój okres testowy skończył się 10.07.2023 – pierwszą fakturę otrzymasz najpóźniej 15.08.2023r za okres od 10.07.2023 do 31.07.2023r.
Ile zapłacę?
W zakładce Administracja > Moje Rozliczenia w rubryce Wykorzystanie limitów są przedstawione statystyki konta. Porównaj Ilość Ofert i Zamówień z cennikiem. Dolicz włączone usługi dodatkowe.
Każdego 1 dnia miesiąca wartości są naliczane od nowa. Dzięki temu pakiet jest elastyczny – może się zmieniać w zależności od wielkości Twojej sprzedaży.
Opłata za usługi dodatkowe
Przyspieszone aktualizacje: opłata naliczana jest wg cennika (stawki w zależności od pakietu) w rozliczeniu dziennym. Usługę możesz włączać i wyłączać w trakcie użytkowania systemu wielokrotnie.
Opłaty za połączenia hurtowni (dostępnej z listy) : Dla każdego pakietu import danych z jednej hurtowni pozostaje w abonamencie. Połączenie z każda kolejną hurtownią to koszt 45zł netto.
Dodatkowy użytkownik: Za każdego dodatkowego użytkownika, ponad ilość dostępną w przypisanym pakiecie abonamentu, obowiązuje dopłata 5 zł/mc.
Te i inne usługi znajdziesz również w cenniku.
Abonamenty okresowe – roczne i półroczne
Decydując się na abonament okresowy otrzymasz rabat za płatność jednorazową z góry. Aby opłacić abonament roczny lub półroczny skontaktuj się z BOK w celu otrzymania oferty i faktury lub skorzystaj z formularza zamówienia dostępnego na stronie Apilo.
Opłacony abonament nie ogranicza ilości danych przetwarzanych w systemie. W przypadku przekroczenia limitów abonamentu otrzymasz za dany miesiąc fakturę wyrównującą do odpowiedniego pakietu wyższego z zachowaniem przyznanego rabatu.
Pakiety indywidualne
Jeśli ilość Twoich danych przekracza limity dla pakietów z cennika, skontaktuj się z BOK w celu ustalenia pakietu Individual. Otrzymasz ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Pakiety indywidualne mogą być rozliczane zarówno miesięcznie, jak i okresowo.
Nie znalazłeś potrzebnej informacji?
Wróć do strony głównej Centrum Pomocy Apilo