Witaj w centrum pomocy Apilo

Abonament Apilo – wszystko co musisz wiedzieć o naliczaniu opłat

Połączenie z Shoper Połączenie z Empik Połączenie z OLX Połączenie z Morele Marketplace Połączenie z kontem Allegro Połączenie z Ceneo.pl Połączenie z Erli.pl Lista programów magazynowo – księgowych, które podłączysz pod Apilo Połączenie z kontem eBay Połączenie z kontem Amazon Połączenie z Kaufland.de Połączenie z Shopify Połączenie z Etsy.com Połączenie z IdoSell Połączenie z Prestashop Połączenie z WooCommerce Połączenie z ShopGold Połączenie z eMag Połączenie z RedCart Połączenie z Labelcall Połączenie z Magento Połączenie z kurierem Inpost Wysyłam z Allegro, Allegro Smart, Allegro One Połączenie z kurierem DPD Połączenie z kurierem GLS Połączenie z kurierem UPS Połączenie z kurierem DHL Polska Połączenie z kurierem Poczta Polska Połączenie z Orlen Paczka Połączenie z Eurohermes Połączenie z kurierem Raben Połączenie z kurierem DPD (Niemcy) Połączenie z kurierem DHL (Niemcy) Połączenie z brokerem Erli.pl Połączenie z brokerem Furgonetka.pl Połączenie z brokerem Apaczka Połączenie z brokerem BliskaPaczka Lista wszystkich kurierów i brokerów, których podłączysz pod Apilo Magazyn Apilo – na podstawie zewnętrznego programu magazynowo – księgowego typu ERP Połączenie z wFirma.pl – faktury i paragony Połączenie z FakturaXL – faktury Połączenie z Fakturownia.pl – faktury i paragony Połączenie z inFakt Połączenie z Shoper Faktury i Magazyn Połączenie z iFirma.pl Połączenie z Subiekt GT – łącznik Sellintegro Połączenie z Subiekt GT/Nexo/Nexo Pro – łącznik integratory.pl Paragony – podłączenie drukarki fiskalnej Obsługa zamówień z wykorzystaniem skanera kodów kreskowych Kody kreskowe EAN – Skaner kodów kreskowych Etykiety – Podłączenie etykieciarki i drukowanie etykiet prosto na drukarkę (PrintNode)

Opłata za użytkowanie platformy Apilo jest naliczana w oparciu o abonament miesięczny. Typ pakietu dobierany jest w automatyczny sposób na podstawie ilości odebranych zamówień i ilości aktywnych ofert, jakie miały miejsce w minionym miesiącu.

Pamiętaj, że pierwsze 21 dni jest całkowicie za darmo i bez zobowiązań!

Aktywacja konta automatycznie kończy okres testowy i rozpoczyna naliczanie opłat.

Co wpływa na cenę abonamentu?

  • ilości zamówień, które wpłynęły do Apilo;
  • ilości aktywnych ofert, zsumowanych ze wszystkich podłączonych kanałów sprzedaży (brany jest pod uwagę dzień miesiąca, w którym liczba ofert była największa);
  • ilość użytkowników;
  • ilość miejsca na dane.
  • usługi dodatkowe (przyspieszone aktualizacje, dodatkowe integracje z hurtowniami, dodatkowe podłączenia indywidualne itd.)

Czy po okresie testowym muszę przedłużać ważność konta?

Aby po zakończeniu okresu testowego nadal korzystać z Apilo, wśród powiadomień na pulpicie znajdź przycisk [Aktywuj konto]. Przycisk włącza naliczanie opłat zgodnie z cennikiem.

 

Podczas aktywacji musisz podać dane rozliczeniowe firmy lub dane osoby fizycznej.

Jeśli aktywujesz konto wcześniej, Twój okres testowy zostanie zakończony, a opłaty zaczną być naliczane.

 

Czy muszę zgłosić zamknięcie konta, aby system nie naliczał opłat?

Jeśli do momentu zakończenia okresu testowego nie aktywujesz konta – opłaty nie zostaną naliczone, a konto zostanie zablokowane. Możesz je aktywować jeszcze przez jakiś czas. Usuniemy je wraz z wszystkimi danymi do 30 dni od momentu blokady.

Jeśli okres testowy nie został wykorzystany np. z uwagi na brak czasu, w dowolnym momencie możesz powrócić do testowania  Apilo – w tym celu zgłoś do BOK zlecenie wznowienia okresu testowego.

Jeśli nie chcesz dłużej korzystać z platformy, pamiętaj, aby zgłosić zamknięcie konta w zakładce Administracja -> Moje rozliczenia za pomocą przycisku [ Zamknij konto ]. Upewnij się, że w ciągu kilku dni otrzymałeś potwierdzenie zlecenia. Konto zostanie zamknięte zgodnie z regulaminem na koniec okresu rozliczeniowego z zachowaniem okresu wypowiedzenia.

Kiedy otrzymam fakturę i gdzie ją znajdę?

Faktura jest wystawiana w pierwszej połowie każdego miesiąca (za miesiąc poprzedni) i będzie dostępna do pobrania w zakładce Administracja > Moje rozliczenia. Dla przykładu: jeśli Twój okres testowy skończył się 10.07.2023 – pierwszą fakturę otrzymasz najpóźniej 15.08.2023r za okres od 10.07.2023 do 31.07.2023r.

Ile zapłacę?

W zakładce Administracja > Moje Rozliczenia w rubryce Wykorzystanie limitów są przedstawione statystyki konta. Porównaj Ilość Ofert i Zamówień z cennikiem. Dolicz włączone usługi dodatkowe.

Każdego 1 dnia miesiąca wartości są naliczane od nowa. Dzięki temu pakiet jest elastyczny – może się zmieniać w zależności od wielkości Twojej sprzedaży.

Opłata za usługi dodatkowe

Przyspieszone aktualizacje: opłata naliczana jest wg cennika (stawki w zależności od pakietu) w rozliczeniu dziennym. Usługę możesz włączać i wyłączać w trakcie użytkowania systemu wielokrotnie.

Opłaty za połączenia hurtowni (dostępnej z listy) : Dla każdego pakietu import danych z jednej hurtowni pozostaje w abonamencie. Połączenie z każda kolejną hurtownią to koszt 45zł netto.

Dodatkowy użytkownik: Za każdego dodatkowego użytkownika, ponad ilość dostępną w przypisanym pakiecie abonamentu, obowiązuje dopłata 5 zł/mc.

Te i inne usługi znajdziesz również w cenniku. 

Abonamenty okresowe – roczne i półroczne

Decydując się na abonament okresowy otrzymasz rabat za płatność jednorazową z góry. Aby opłacić abonament roczny lub półroczny skontaktuj się z BOK w celu otrzymania oferty i faktury lub skorzystaj z formularza zamówienia dostępnego na stronie Apilo. 

Opłacony abonament nie ogranicza ilości danych przetwarzanych w systemie. W przypadku przekroczenia limitów abonamentu otrzymasz za dany miesiąc fakturę wyrównującą do odpowiedniego pakietu wyższego z zachowaniem przyznanego rabatu.

 

 

 

 

Pakiety indywidualne

Jeśli ilość Twoich danych przekracza limity dla pakietów z cennika, skontaktuj się z BOK w celu ustalenia pakietu Individual. Otrzymasz ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Pakiety indywidualne mogą być rozliczane zarówno miesięcznie, jak i okresowo.

Nie znalazłeś potrzebnej informacji?

Wróć do strony głównej Centrum Pomocy Apilo

Wróć

Nadal potrzebujesz pomocy?

Porozmawiaj z konsultantem