Optymalizacja działań e-commerce i wprowadzenie PrestaShop Inpost, jako rozwiązania dającego satysfakcję

Prowadząc własne działania sprzedażowe, na pewno zwróciliście uwagę na dynamiczny rozwój branży e-commerce. Coraz mniej czasu na tradycyjne zakupy, jednoczesne ułatwienie dokonania transakcji sprawiło, że wielu klientów zdecydowanie woli dokonywać zakupów drogą internetową, wykorzystując udostępnione możliwości.

Wprowadzenie swoich produktów do dużych platform zakupowych, jak Allegro, Amazon, czy eBay zwiększa zasięg dotarcia oferty sklepowej do szerszej grupy odbiorców, generując tym samym większy zysk. Aby uatrakcyjnić, a zarazem zautomatyzować podjęte działania, warto wdrożyć PrestaShop Inpost i korzystać z szybkich wysyłek, które są popularne wśród konsumentów.

PrestaShop Inpost – możliwości, jakie niesie wdrożenie oprogramowania

Nie od dziś wiadomo, że większość klientów z powodzeniem wybiera paczkomaty Inpost, jako opcję dostawy zamówionych produktów. Jest to zazwyczaj najkrótsza forma wysyłki, a zarazem daje możliwość odbioru paczki w najdogodniejszym momencie bez konieczności oczekiwania kuriera. Wykorzystanie potencjału firmy transportowej i spięcie działań za pomocą PrestaShop Inpost pozwala na zautomatyzowanie działań sklepowych poprzez pełne zarządzanie serwisem i obsługą klienta. Zastosowanie systemu ErpBox i podpięcie Oprogramowania PrestaShop zintegrowanego z Inpost zaoszczędzi nasz czas oraz czas naszych klientów podczas realizacji całego zamówienia.

Wprowadzenie działań ErpBox do sklepu internetowego pozwoli na:

  • Automatyczne generowanie dokumentów przewozowych
  • Zamawianie kuriera przez system
  • Zliczanie stanów magazynowych i ich aktualizację
  • Wysyłanie powiadomień mailowych do klientów o statusie przesyłki
  • Aktualizację statusów płatności
  • Zarządzanie wysyłkami oraz zamówieniami

Wprowadzenie automatycznych zadań generowanych przez ErpBox pozwala na zoptymalizowanie działań sklepu internetowego, jednocześnie unowocześniając jego działanie, które przyciągnie wielu nowych klientów.

Wprowadzenie działań automatycznych w branży e-commerce

Jeżeli zastanawiasz się nad wdrożeniem automatyzacji, warto wykorzystać możliwość, jaką jest 21 dniowy okres próbny, w którym darmowo można przetestować oprogramowanie, przed wprowadzeniem zmian na stałe.