Funkcje

Poznaj możliwości Apilo!

Sklep internetowy integracja z allegro

Automatyzacja sprzedaży i wysyłki

Apilo to nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji zamówień - pozwala na masowe wystawianie ofert, pobiera zamówienia bezpośrednio z podłączonych kanałów sprzedaży do systemu i dalej - do magazynu w celu realizacji zamówienia, a wszystko to bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

  • skrócony czas wprowadzania zamówień

  • zmniejszona ilość błędów ludzkich

  • znacznie niższe koszty

  • bardziej zaangażowany w rozwój sprzedaży personel

  • 10 x szybsza realizacja zamówień

  • ulepszona obsługa klienta

zobacz więcej

Obsługa skanera

Połączenie funkcjonalności zadań automatycznych dostępnych w naszym systemie ze sprawnością działania skanera kodów kreskowych pozwoli Ci na uproszczenie i przyspieszenie procesu obsługi zamówień. Wraz z tym modułem wystarczą tylko 2 kliknięcia, aby:

  • wystawić etykietę do zamówienia

  • wystawić fakturę

  • wysłać e-mail z fakturą do klienta

  • oznaczyć zamówienie jako “zrealizowane”

zobacz więcej
Skontaktuj się z wybraną hurtownią, aby nawiązać współpracę.

Magazyn i wysyłka

Z pomocą zaawansowanego modułu automatyzacji dostępnego w Apilo oraz wspierając swoje działania skanerem kodów kreskowych jesteś w stanie zrealizować wielokrotnie więcej zamówień w tym samym czasie. Korzyści z tego wynikające są rozliczne - od obniżenia kosztów obsługi, przez oszczędność czasu i zasobów, aż po zadowolenie klientów.

  • Pobranie zamówienia

  • Sortowanie zamówień

  • Generowanie etykiety za pomocą skanera kodów kreskowych

zobacz więcej

Obsługa sprzedaży wielokanałowej

Sprzedaż wielokanałowa to dzisiaj kluczowy element strategii e-handlu. Dodawanie kolejnych kanałów sprzedaży, sklepów i marketplace wiąże się zawsze z koniecznością stworzenia przemyślanego schematu działania - zarządzanie sprzedażą multichannel i obsługa klienta muszą być dopracowane w każdym szczególe.

  • integracje ze sklepami i marketplace

  • nielimitowana ilość kont

  • pełna komunikacja i synchronizacja

  • automatyczna wymiana danych

zobacz więcej

Marketplace Manager

Każdy Marketplace Manager w Apilo to dedykowane narzędzie stworzone z myślą o Twojej wygodzie i maksymalnej automatyzacji. Bez względu na to, czy chcesz ułatwić sobie sprzedaż na Allegro, Amazon, czy Empik - zapewniamy zaawansowane rozwiązanie wspierające Twoje działania e-commerce, równocześnie przyspieszając realizację zamówień i podnosząc jakość obsługi klienta na wyższy poziom.

  • Manager Aukcji Allegro

  • Manager Amazon

  • Manager Erli

  • Manager OLX

  • Manager Empik

zobacz więcej

Zarządzanie stanami i cenami

Ręczne procesy i ogromne arkusze kalkulacyjne staną się przytłaczające, a brak kontroli nad stanami magazynowymi, czy cenami na poszczególnych kanałach sprzedaży - to prosta droga do ustąpienia miejsca konkurentom. Dzisiaj jedyny sens ma zautomatyzowane zarządzanie stanami i cenami - a Apilo to narzędzie mistrzowsko przygotowane do tego zadania.

zobacz więcej

Moduł fakturowania

Usługa fakturowania w Apilo to fakturowanie dokładnie takie, jakiego oczekują sprzedawcy. Pozwala na to, by łatwy i szybki sposób utworzyć faktury na podstawie zamówienia, bez potrzeby korzystania z zewnętrznych narzędzi.

  • wystawiaj faktury

  • sporządzaj korekty

  • porządkuj zamówienia

zobacz więcej

Pakiet Korzyści

Dla każdego e-sprzedawcy sukces zależy od wysokiej wydajności i poprawy obsługi klienta do punktu, w którym cykle zamówień są coraz szybsze, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej dokładności. Apilo to system do zarządzania sprzedażą będący kompleksową odpowiedzią na te potrzeby, by przy równoczesnym zapewnieniu dodatkowych korzyści.

  • Obniżenie kosztów

  • Zwiększenie sprzedaży

  • Rozwój - nowe możliwości

  • Innowacja i wygoda

  • Efektywność i bezpieczeństwo

  • Wiedza i doświadczenie

zobacz więcej

Raporty i analizy

Sprawna i kompleksowa obsługa realizacji zamówień to jedno, a umiejętność wykorzystania zdobytej na ich temat wiedzy – to drugie. To dlatego wzbogaciliśmy Apilo o funkcjonalności pozwalające na raporty i analizy. W naszym systemie raporty są generowane na podstawie wszystkich danych, które trafiają na konto użytkownika.

  • kontrola działań sprzedażowych

  • badanie efektywności kanałów sprzedaży

  • szybka reakcja na potrzeby rynku

  • realizacja celów sprzedażowych

  • koniec z ręcznymi raportami

zobacz więcej

Obsługa XML i dropshippingu

Możliwość integracji z bazą produktową hurtowni jest jedną z najbardziej pożądanych funkcji dla współczesnego e-sprzedawcy. W naszym systemie odbywa się to w najprostszy możliwy sposób, z którym poradzą sobie nawet początkujący sellerzy, co w połączeniu z innymi modułami Apilo może w dużym stopniu przełożyć się na zadowalające wyniki sprzedaży.

  • > 200 hurtowni

  • 0 zł za podłączenie i obsługę 1 hurtowni

  • możliwość podłączenia dowolnej hurtowni

  • koniec z ręcznymi raportami

zobacz więcej

Biuro obsługi, wsparcie techniczne i partnerzy

Nasz system to ogromne możliwości e-commercowe. Zależy nam na tym, by każdy użytkownik Apilo był w stanie je wykorzystać na miarę potrzeb i z korzyścią dla rozwoju swoich planów sprzedażowych. Dlatego przygotowaliśmy wsparcie Apilo - znajdź formę pomocy, która interesuje Cię najbardziej!

  • Biuro Obsługi Klienta

  • Pomoc i materiały edukacyjne

  • Sieć partnerów wdrożeniowych

zobacz więcej

WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI

Wystarczy jedno kliknięcie, aby system Apilo dokonał połączenia z drukarką celem wydrukowania w tle potrzebnej etykiety. W naszym systemie jest to możliwe dzięki wykorzystaniu integracji z programem PrintNode. ZOBACZ WIĘCEJ

Apilo jako innowacyjne narzędzie do zarządzania sprzedażą zostało w pełni dostosowane do wszystkich urządzeń, z których korzysta przedsiębiorca XXI wieku. Można korzystać z funkcjonalności platformy poprzez: desktop, tablet, smartfon. ZOBACZ WIĘCEJ

Jeśli Twój sklep działa na autorskim systemie, albo korzystasz z programu magazynowo-księgowego, którego nie ma wśród gotowych integracji Apilo- wykorzystaj interfejs do wymiany informacji API i zintegruj zewnętrzne systemy, a uzyskasz dostęp do niezliczonych możliwości Apilo. ZOBACZ WIĘCEJ.

W systemie Apilo funkcjonuje specjalna Strefa Klienta, a w niej automatyczna wysyłka maili do klientów informująca o stanie zamówienia, możliwość zdefiniowania własnych szablonów z mailami, czy też możliwość skonfigurowania własnych skrzynek pocztowych dla każdego z kanałów sprzedaży. ZOBACZ WIĘCEJ.

Moduł CRM w Apilo poprzez usprawnienie obsługi klienta pomoże Ci skrócić cykl sprzedaży i czas realizacji zamówień, ulepszyć sprawozdawczość, jak również ograniczyć koszty administracyjne. To także wielka pomoc w zwiększeniu zaufania Klienta, budowaniu z nim stałej relacji, co przekłada się na długoterminowe korzyści, takie jak większa sprzedaż. ZOBACZ WIĘCEJ.

Bezpieczeństwo i wydajność systemu to dla nas niekwestionowany prioryte- przykładamy do tego wagę na każdym etapie tworzenia platformy, czego efektem jest naprawdę szybko działający i w 100% bezpieczny system zarządzania sprzedażą. ZOBACZ WIĘCEJ.

Zadania automatyczne to nowoczesny moduł naszego systemu, który pozwala na jeszcze szybszą realizację zamówień i tym samym niesie związane z tym korzyści, jak większe zadowolenie klientów i znaczna oszczędność czasu. Korzystając z modułu zadań automatycznych w Apilo można ustawić szereg warunków, które spowodują wykonanie określonej akcji. ZOBACZ WIĘCEJ.

Użytkownicy Apilo zyskują łatwy dostęp do realizacji operacji zbiorczych na poszczególnych listach- co daje możliwość niezrównanie szybszej pracy poprzez szybkie filtrowanie i wyświetlanie listy dokumentów spełniających zadane założenia, czy też ich wydrukowanie. ZOBACZ WIĘCEJ.

Apilo wyróżnia się szybkością działania – może ekspresowo aktualizować zamówienia, a stany magazynowe co 5-10 minut. Tak szybka aktualizacja daje każdemu użytkownikowi większą kontrolę nad e-sprzedażą w wielu kanałach. ZOBACZ WIĘCEJ.

Multikanałowość naszej platformy czyli dostępność do zamówień z wszystkich kanałów sprzedaży z jednego miejsca plus biuro obsługi zamówień w tym samym narzędziu to komfortowy sposób na zintegrowanie całej sprzedaży przy dodatkowym wzbogaceniu jej o przydatne funkcjonalności. ZOBACZ WIĘCEJ.

Moduł towary i obsługi w Apilo pozwoli nie tylko zapanować nad całą bazą produktów, ale równocześnie oszczędzić czas i pieniądze dzięki skuteczniejszej obsłudze całego procesu. Zarządzanie produktami, markami, kategoriami, konfigurator domyślnych cech produktu i dużo więcej funkcjonalności. ZOBACZ WIĘCEJ.

Dostępy w Apilo moduł administracji, zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami duże ułatwienie, dzięki któremu można bardziej precyzyjnie koordynować pracą swojego zespołu, przydzielać poszczególne obowiązki czy też monitorować ich realizację. ZOBACZ WIĘCEJ

Pełna wersja systemu

Wypróbuj możliwości
Apilo przez 21 dni za darmo!

Wypróbuj za darmo