Home / Akademia Amazon / Menedżer sprzedaży Amazon w ErpBox – poznaj jego możliwości
Menedżer sprzedaży Amazon w ErpBox – poznaj jego możliwości
22 stycznia 2021
Wielu internetowych przedsiębiorców postanawia związać swój interes z platformą Amazon, poszerzając dostępny rynek i zyskując nowych, potencjalnych klientów. Nie można zaprzeczyć, że jako jeden z największych portali do e-sprzedaży, Amazon to dobry start dla nowych sklepów, a także świetny sposób dla funkcjonujących już firm na zwiększenie swoich zasięgów. Amazon zyskuje dużą popularność także w Polsce, gdzie coraz częściej wykorzystuje się go do zakupów w sieci.
Pewne wnioski nasuwają się zatem same – warto zainwestować w sprzedaż za pośrednictwem Amazona. Aby w pełni wykorzystać potencjał ten strony oraz zyskać pewną przewagę nad konkurencją, konieczne mogą okazać się konkretne, wyspecjalizowane narzędzia, które ułatwią zarządzanie sklepem na tym portalu, czyniąc cały proces szybszym, bardziej precyzyjnym i mniej czasochłonnym. Pora więc przyjrzeć się jednej z najważniejszych funkcji systemu ErpBox, jaką jest menedżer sprzedaży Amazon. Czym jest i do czego dokładnie służy ta funkcja? Czas odpowiedzieć sobie na te pytania!
Dlaczego warto zdecydować się na integrację Amazon?
Internetowi sprzedawcy, chociaż zazwyczaj zaczynają swój biznes od pojedynczego kanału, w miarę rozwoju swojej działalności wzbogacają go o kolejne konta, także na innych stronach. To dość częste, aby jeden sklep internetowy operował zarówno na Amazonie, jak i Allegro, eBay czy własnym portalu. Rzecz jasna, zarządzanie całą siecią kont i kanałów sprzedaży szybko staje się dość problematyczne, a ich efektywna koordynacja wymaga dużego nakładu czasu i pieniędzy.
Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest skorzystanie z odpowiednich narzędzi, które umożliwią integrację najważniejszych kanałów sprzedaży. ErpBox stanowi tu doskonały wybór, będąc nowoczesną i sprawdzoną platformą dla e-sklepów. Integracja sklepu Amazon daje sprzedawcy wiele nowych możliwości, między innymi:
automatyczne wstawianie faktur,
automatyczne druki listów przewozowych,
automatyczne aktualizowanie statusu zamówień w serwisie Amazonie,
automatyczne przypisywanie kurierów z Amazon do metod wysyłki w ErpBox,
informacje o rozliczonych zamówieniach.
Menedżer sprzedaży Amazon – doskonałe rozwiązanie dla sklepu internetowego
Jeśli wprowadzi się menedżer sprzedaży Amazon do własnego sklepu internetowego, z pewnością szybko odczuje się poprawę w jego funkcjonowaniu. Szerokie możliwości automatyzacji przełożą się na dużą oszczędność czasu, a także na ograniczenie potencjalnych błędów spowodowanych czynnikiem ludzkim. Za pośrednictwem ErpBox można bez problemu zintegrować Amazon z kanałami sprzedaży takimi jak PrestaShop czy Magento, otwierając szeroki wachlarz możliwości dla e-sklepów.
Nowoczesne firmy, które chciałyby usprawnić swoje działanie w branży e-commerce, z pewnością powinny rozważyć wprowadzenie ErpBox do swoich sklepów. W razie wątpliwości dobrym rozwiązaniem może okazać się skorzystanie z darmowego, 21-dniowego okresu próbnego, dzięki któremu nic nie stoi na przeszkodzie, aby przetestować tę platformę bez zobowiązań.
0 Comments