Integracja programu księgowego Subiekt konta firmowego w ramach platformy sprzedażowej ErpBox to duże usprawnienie w realizacji zleceń, a tym samym – sposób na oszczędność czasu i obniżenie kosztów.
Prowadzenie księgowości z pomocą ErpBox to maksimum korzyści i minimalizacja błędów.
Subiekt GT jest przyjaznym w obsłudze systemem obsługi sprzedaży, w szczególności dedykowanym dla małych i średnich firm. Wspiera funkcjonowanie sklepu czy działu handlowego, a dzięki integracji tego programu z naszą platformą zyskuje się dodatkowe benefity w prowadzeniu skutecznej e-sprzedaży.
Bardzo ważne jest to, iż jest to w pełni zautomatyzowane połączenie – co przekłada się na oszczędność pieniędzy i czasu w sprzedaży internetowej. Równocześnie poprzez integrację nie dopuszcza się do różnego rodzaju błędów i nieporozumień, które w tradycyjnych metodach obsługi księgowości i realizacji zamówień zdają się być niemożliwe do uniknięcia.
Działania ErpBox w ramach integracji z systemami magazynowo-fakturowym Subiekt:
pobieranie informacji o produktach
aktualizacja cen produktów
aktualizacja stanów magazynowych
tworzenie zamówień klientów ZO
pobieranie informacji o dokumentach handlowych (faktury, paragony, ZO)
Integracja ErpBox z systemami magazynowo-fakturowym to krok naprzód w rozwoju firmy. Skuteczny sposób na skrócenie obsługi zamówień do minimum to jeszcze większe bezpieczeństwo danych oraz realna kontrola nad sprzedażą.
0 Comments