Nadawanie i wysyłka sprzedanych produktów za pośrednictwem firm kurierskich to jeden z najważniejszych etapów realizacji zamówień, a równocześnie ten który często nastręcza wielu problemów i opóźnień. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie eCommerce każdy przedsiębiorca jednak dobrze wie, iż nie może sobie na to pozwolić. Nasza platforma wychodzi naprzeciw tym potrzebom – oferując kompletną integrację systemu kurierskiego z kontem firmowym na ErpBox.
Integracja konta ErpBox z kurierami poprzez API to:
zautomatyzowane zamawianie kuriera
nadawanie i wysyłanie produktów
automatyczne generowanie dokumentów przewozowych
tworzenie listy wysyłanych paczek
możliwość wygodnego śledzenia wysłanych paczek
protokoły odbioru
automatyczne tworzenie dokumentów zbiorczych
Pełna automatyzacja procesu nadawania i wysyłania paczek do klientów to znaczne usprawnienie realizacji zamówień, a nade wszystko – sposób na uniknięcie błędów. Dzięki temu stajesz się bardziej profesjonalnym sprzedawcą, zamówienia są realizowane dużo szybciej, a Twój zespół pracowników jest odciążony od obowiązku pilnowania całego procesu – bowiem zrobi to za niego system ErpBox. Oczywistą korzyścią jest także oszczędność czasu, dzięki płynnej automatyzacji realizacji całego zamówienia. Nie zmienia to jednak faktu, że cały czas dzięki wysyłanym powiadomieniom będziesz mieć wszystko pod kontrolą – niezmiennie posiadając wgląd do tego, co w danej chwili dzieje się z przesyłką.
0 Comments