Wdrożenia Apilo już od 1890 zł! Zaufaj profesjonalistom i wykorzystaj potencjał automatyzacji - sprawdź korzyści.

Hurtownie, sprzedaż, dropshipping – czy to się w ogóle opłaca?

Dziś zakupy internetowe stały się codziennością, towarzyszą w każdej dziedzinie życia człowieka. W sieci kupowane jest wyposażenie domu i ogrodu, materiały budowlane, sprzęt AGD, RTV, rękodzieło itp. Często podejmowane są decyzje o skorzystaniu z usług on-line takich jak tworzenie i personalizacja zaproszeń weselnych, wizytówek, stron internetowych. Udogodnieniem stają się  sklepy z żywnością, produktami bio oraz e-supermarkety. 

W Internecie można znaleźć artykuły w dużo niższych cenach niż w sklepach stacjonarnych. Często oferta różni się od tej, która dostępna jest na przykład w galeriach handlowych.

Taki rodzaj organizacji sprawunków powinien być pomocą dla niepełnosprawnych, chorych, kobiet w ciąży i posiadających dzieci czy seniorów. Zakupy w Internecie może robić każdy: młody, starszy, nie lubiący wizyt w sklepach.

Sposób na zysk i popularność?

Dropshipping+hurtownia? Na początku warto wyjaśnić pojęcie dropshippingu. To model prowadzenia sprzedaży, w którym osoba zarządzająca firmą sprzedaje produkt, kontaktuje się z klientem, nadzoruje proces reklamacyjny oraz zwrotu, jednak nie zajmuje się dostawą. Artykuł do osoby zamawiającej wysyła hurtownia, z którą została podpisana umowa.

Kilka kroków do sukcesu:

  • wybór hurtowni, która wyrazi zgodę na zaproponowane warunki,
  • przygotowanie oraz zaaprobowanie umów,
  • weryfikacja rynku, cen produktów
  • podjęcie decyzji o kanale sprzedaży (allegro, e-sklep)
  • stworzenie bazy artykułów,
  • przeprowadzenie działań marketingowych,
  • realizacja wysyłki (przez hurtownię).

Dropshipping+hurtownia to model wspierający oszczędność miejsca! Dzięki zyskaniu czasu – możliwe są działania związane z dokształcaniem się, podnoszenie wiedzy na temat obsługi klientów.

Integracja ErpBox+ hurtownia+Allegro+e-sklep

Osoba posiadająca własną firmę powinna wiedzieć, że w pracy przyjdzie zmierzyć się z trudnymi decyzjami. Jedna z nich dotyczy synchronizacji e-sklepu czy hurtowni z ErpBox. Potwierdzono, że integracja przyniesie wiele korzyści (zyski pieniężne, oszczędność czasu). Dla tych, którzy chcieliby zapoznać się z funkcjami platformy – udostępniono ciekawe rozwiązanie: możliwość przeprowadzania testów przez 21 bezpłatnych dni. Nie wiąże się to z podpisywaniem umów – konieczne jest jedynie utworzenie konta w ErpBox.

Zobacz wszystkie hurtownie