Automatyzacja sprzedaży – pójdź o krok dalej wraz z ErpBox!

Branża e-commerce jest bez wątpienia miejscem szerokich perspektyw, ale także zawziętej konkurencji oraz konieczności nieustannego usprawniania swojego własnego sklepu. ErpBox, w odpowiedzi na potrzeby swoich użytkowników, oddał do ich dyspozycji nowy, niezwykle przydatny moduł zadań automatycznych. Jest to nowoczesne, wyspecjalizowane narzędzie, dzięki któremu automatyzacja sprzedaży stanie się łatwiejsza niż kiedykolwiek! Warto zatem bliżej zapoznać się z tą interesującą nowością i dowiedzieć się, w jaki sposób można z niej skorzystać!

Jakie są największe nowinki i korzyści płynące z akcji automatycznych ErpBox?

Sprzedawcom z pewnością rzucą się w oczy określone nowości, jakie wprowadza moduł zadań automatycznych. Wymienić należy tutaj następujące funkcje:

  1. generowanie faktur,
  2. wysyłkę maili,
  3. zmianę statusu zamówień,
  4. dodawanie tagów do zamówienia.

W praktyce przekładają się one na konkretne korzyści, które bez wątpienia będą odczuwalne dla sprzedawcy. Mianowicie, są to:

  • wysoka oszczędność czasu poświęconego obsłudze zamówień,
  • podniesienie komfortu oraz efektywności pracy dla całego zespołu,
  • odczuwalne przyspieszenie procesu zarządzania sprzedażą,
  • zredukowanie wielopunktowych procesów do 1 kliknięcia.

Należy podkreślić, że to właśnie użytkownik określa działanie tego modułu, dzięki czemu wprowadzona automatyzacja sprzedaży jest prawidłowo dopasowana do potrzeb i charakterystyki danego sklepu internetowego. Nie można również zapomnieć o tym, że moduł akcji automatycznych jest nieustannie rozwijany i poszerzany o nowe opcje – zawsze warto być na bieżąco!

Na jakiej zasadzie działa automatyzacja sprzedaży w ErpBox?

Posługując się modułem zadań automatycznych w ErpBox, użytkownik może ustawić zbiór warunków, po których spełnieniu wykonywane są określone akcje. Do dyspozycji ma się zdarzenie uruchamiające akcje, możliwość określenia warunków, a także korzystanie z dowolnej ilości warunków/czynności. Wybór dostępnych zdarzeń (sytuacji, dla których ustawia się akcje), warunków (możliwości określenia, kiedy wykonywane jest dane zadanie automatyczne dla zamówienia) oraz czynności (zadań wykonywanych przez ErpBox za użytkownika) jest bardzo szeroki.

Zdecydowanie warto poznać pełnię tego modułu i przekonać się, jak wprowadzona przez niego automatyzacja sprzedaży usprawni obsługę całego sklepu. Można zdecydować się na samodzielne testy tego nowoczesnego systemu, korzystając z bezpłatnego, 21-dniowego okresu próbnego – wystarczy założyć darmowe konto ErpBox i sprawdzić jego możliwości bez zobowiązań!