Amazon Inpost – wykorzystaj potencjał jaki drzemie w tej integracji

W 2021 roku Amazon dostępny jest też w Polsce. Ten światowy gigant rynku e-commerce dziennie obsługuje tysiące milionów osób. Dlatego właśnie po wejściu na nasz rodzimy rynek, staje się on szansą na rozszerzenie działalności dla wielu przedsiębiorców. Nawet jeśli masz swój sklep internetowy, skorzystanie z możliwości, jakie daje Ci platforma Jeffa Bezosa sprawi, że grupa potencjalnych Klientów znacznie się poszerzy. Dlatego nie zastanawiaj się, czy warto. Bo to wiadomo doskonale. Dla osiągania jeszcze lepszych wyników skorzystać z połączenia Amazon Inpost, jakie daje Ci nowoczesna platforma do zarządzania sprzedażą internetową ErpBox.

Amazon Inpost – optymalizacja pracy, zwiększy szanse na rozwój

Klienci dzięki największym sklepom na rynku przyzwyczajeni są do szybkiej wysyłki i kompleksowej obsługi. Dlatego właśnie korzystając z tej największej na świecie platformy aukcyjnej połączenie Amazon Inpost może okazać się kluczowe w zadowoleniu Klientów. Choć na początek wydawać się może, że obsługa Amazona jest trudna, to z pewnością po integracji z ErpBox stanie się przejrzysta i łatwa. Sprawność przy realizacji zamówień jest kluczowa. Nie zwlekaj więc z podjęciem decyzji i połącz konta Amazon Inpost.

Zalety korzystania z integracji – ErpBox na straży

Wśród zalet integracja konta Amazon z Inpostem znajdziesz:

  • szybkie i łatwe tworzenie listy wysłanych przesyłek;
  • tworzenie protokołów odbioru;
  • automatyczne tworzenie różnych dokumentów zbiorczych;
  • łatwe śledzenie wysłanych przesyłek;
  • szybkie i zautomatyzowane zamawiania firmy logistycznej;
  • nadawanie oraz wysłanie produktów;
  • szybkie i łatwe generowanie papierów przewozowych;
  • zautomatyzowane zamawianie kuriera.

Amazon Inpost to połączenie, które przyniesie korzyści zarówno doświadczonym, jak i nowemu sprzedającemu. Jesteśmy pewni, że zauważysz różnicę przede wszystkim w zaoszczędzonym czasie. Optymalizacja i automatyzacja wielu procesów sprawi, że czas, jaki zyskasz będziesz mógł poświęcić na rozwój firmy.

Zobacz również:

  1. Jak sprzedawać na Amazon i uniknąć podstawowych błędów?
  2. Popularność serwisów sprzedażowych, czyli jak sprzedawać na Amazon?
  3. Amazon InPost – wygodne rozwiązanie i dla sprzedawcy i dla klienta
  4. Amazon – jak sprzedawać na najbardziej popularnej platformie e-commerce?